Ma_Mi is back
 
 
 
kyumin land

Ma_Mi is back

نویسنده : Ma_Mi | تاریخ : 1:52 - دو شنبه 13 مهر 1394برچسب:,



 

 


  


 

 

به به

 

 

به به

 

 

چه سکوتی..

 

 

ادم لذت میبره...

 

 

جوون میده دراز به دراز وسط وب بخوابه..

 

 


 

 


 

 

11 روز نبودم

 

 

میدونین یازده رووووووووووووووووووووووز

 

 

خیلیه نه؟؟

 

 

اینکه الان دارم پست میذارم.. برا اینکه نیاز به توضیحه راجب جدول

 

 

اول از همه از خودم شورع میکنم. بالماسکه جمعه اپ میکنم.. 4 قسمت با هم.. جبران این چند روزی که نبودم.

 

 


 

 

برید حالشو ببرید

 

 

 خوب دونه دونه میریم سراغ فیکای جدول.

 

 

اولیش " به من نزدیک نشو" ماله مهساست.. که خوب امروز فردا قسمت اخرشو میذاره و تموم. این که تکلیفش معلومه.. بعدشم ایشالا فیک بعدی رو مینویسه و اپ میکنه.

 

 


 

 

بعدیش. "ناتی ویزارد" ترجمه الیشاست که یه ماهه اپ نشده، تا جایی من میدونم. چند وقتی حالش زیاد خوب نبوده.. الان خیلی بهتره.. انشالا یا ادامه اش میده.. یا اگه نتونست.. از جدول برش میداریم. که نه اون اذیت شه.. نه شماها منتظر بمونین..( میدونم فیک نصفه نباس بمونه.. گفتم شاید.. پس ریلکس باشین...خخخ)

 

 


 

 

بعدیش "ماه شب چارده ماله" مطهره اس که مامی به فداش سر وقته اپاش... دست میترا گلی هم درد نکنه بابت اپش

 

 


 

 

بعدیش "هو کیلد د گرل" ( نصف شبی توقع نداشته باشین انگلیش بتایپم اثن حسش نیست.) خوب این فیکم یه روز در هفته اس و پارت جدیدم 3 شنبه اپ میشه طبق جدول.

 

 


 

 

بعدی،اها این مهمه... پیشی چون میره مدرسه و کنکوریه.. متاسفانه دیگه نمیتونه "ابنبات تلخ" و ادامش بده.. تا قسمت 16 نوشته.. ولی باهاش که حرف زدم. کلی عذرخواهی کرد و گفت ببخشید که دیگه نه وقتشو داره نه نت داره که بخواد بنویسه و اپ کنه.. اگه دقت کرده باشین چند قسمت اخرشو خودش اپ نکرده..

 

 

از اونجایی که درس و زندگی و اینده جوجه ها مهمتره و تو الویته.. منم اصلا راضی نیستم از زندگیش بزنه و فیک بنویسه.. پس این فیک از جدول حذف میشه.

 

 


 

 


 

 

بعدی "فلاور بویه" که نگار مینویسه.. اینم قبلا گفتم به خاطر شرایطش که نی نی تو راه داره( دردش دو دستی توسرم) همه سعیشو میکنه که برسونه دستمون. اما پریشب بهم گفت بیمارستانه و شاید تا دو هفته نتونه چیزی بنویسه... ولی به محضی که بتونه ادامه میده. پس صبور باشین.

 

 

بالماسکه رو که گفتم.

 

 

"فرسته سیاه"م که اپش سرجاشه.

 

 


 

 

"عشق کافی نیست"م هم نگار باید برسونه دستمون.. که شرایطش مث اون یکی فیکشه.. پس صبور باشین.

 


فیک بعدی هم " اسمان مشکی" کاره نگینه که اکشب یا فردا پارت جدیدشو میذاره و دوباره اپاش شروع میشه.. میدونین که عمل داشته و مریض بوده. یکم

ناخوش احوال بوده.. ولی الان به لطف دعاهای شما بهتره.. دردش به سرم



 

اما "عشق میرا"... اطلاعی راجبش ندارم... شاید از تو جدول برداشته شه.. شایدم نه.

 

 


 

 

"خطوط سرنوشت"م که یه هفته درمیونه.. چون ته تقاری سرش خیلی شلوغه. خودش وب داره و کلی ترجمه رو دستشه.

 

 


 

 

"اعتماد"م که کستیل داره مینویسه.. فکر کنم به زودی دو روز در هفته بشه.. ولی فقط فکر کنم.

 

 


 

 

"پیک استوری".. بازدیدش زیاد بود.. ولی نمیدونم چرا هیچکس نمینویسه..خخخ

 

 


اونم از جدول برش میدارم.. ولی اگه کسی نوشته بفرسته اپش میکنم. حتما

 

 


 

 

خوب این از جدول. اینارو بهتون گفتم تا در جریان باشین که اول مهر خر است...

 

 

از وقتی مهر شروع شده.. تقریبا همه سرشون شلوغ شده.. بخصوص نویسنده ها.

 

 


 

 

چندتا فیکم در دست ترجمه داریم.. چندتا هم در دست اپ..خخخخ

 

 

به زودی دوباره جدول شلوغ بشه.. پس جایی نرین.

 

 

 

 

سوالی دارین در خدمتم.

راستی جدول دانلودا هم بزودی مرتب میکنم.. ایشالا بعد از اینکه بالماسکه ترجمیدم.. درستش میکنم.

 

خوب دیگه برین بخوابین.

 

خواباتون صورتی

شب بخیر

 

 



نظرات شما عزیزان:

خروس
ساعت20:42---13 مهر 1394
کیپ کالم اند هاگ می ت منو کشت
بعد چقد وقت یکم خندیدم
خخخخخخخخخخخ



خروس افسردگی گرفته
ی قلپ مینی راونشناس برام آپ کن ببینم


دارم از درون میپوسم


پاسخ: چیجا؟؟ خندیدی؟؟ یااا من مرختم خوب.... الکی نیس که.. بخندد عشققم. همیشه بخند.. حرص دنیارم نخور دنیا دوروزه.. یه روزه اشم جمعه اس تعطیله..خخخخ خروووسم فسردگی تو قوربون فردا شب برات آپ میکنم. جییگرت حال بیاد. خدا نکنه.. چرا مگه.. چی شدی؟؟ ببینم جوجه ات که خوبه هانن؟


zshd
ساعت19:43---13 مهر 1394
به سلاااام مامی
خوش گذشت ددر دودور؟؟
رفتی و جوجه ی تازه ات را بی اب و دونه رها کردی در این صحرا
_____O_____ اگر گفتی این چیه ؟

پاسخ: خخخخ من میام.. تو میری برو جوجه.. برو درتو بزن. جوجه تو که هر دفعه صدام کردی من بودم :||||| یه جوجه اس که کله پا شده؟؟ O_o


Sheyda
ساعت17:50---13 مهر 1394
ایشالله همه ی نویسنده ها موفق و سلامت باشن و ما رو زیاد تو خماری نذارن
مرسی مامی
پاسخ:ایشالا شموما هم همینطور عششق من.. مراقب خودت باش. ککک خماری یه وقتایی میچسبه..کککک. بوس رو لپات جوجه


Mina
ساعت16:48---13 مهر 1394
از جوجه نوک فولادی ....به مامی فولاد زره...
مامیییییییی....سلاااااااام ...خوبی؟؟؟؟؟؟
دلم واست تنگیده بود....خیلی خیلی دلم واست تنگیده بودااااااا...کجا بودییییییی آخه؟؟؟؟؟
مااااااامی میشه دیگه جایی نری؟؟؟؟...همیشه باش خوووووو....
درس و دانشگاه خر است خیلی خر است...الان دارم از کافی نت دانشگاه واست کامنت میذارم....
نمی دونم هی دلم می خواد باهات بحرفم...ولی وقت نمی شه...کلاسام خیلی داغونه...بازم میام
مواظب خودت باش....
ماااااامی دلم نمیاد خدافظی کنم....

اوه اوه استاد اومد فعلا باااااااااای

پاسخ: قوربون نوک فولادیت جوجه... سلام به رو ماه نشسته ات جوجه... تو خوبی عشقم؟؟ ای جااننم.. منم دلم براتون تنگ شده بود.. نبودم دیگه.. ببخشید.. رفتم یکم اب و هوا عوض کردم بازگشتم..کککک قوربون دلت برم خو... چشم تا جایی بتونم همینجام.. دیگه جایی نمیرم.. بیا بغغللم .. غصه نخور... بوس رو لپات.. اونکه صد البته یه طویله خر است اثن.. جوووونمی تو.. برو به درست برس.. اون واجبتره.. بعدن که بیکار شدی بیا پیش خودم.. بحرفیم.. باشه؟؟؟ گریه نکن دیگه.. من غصم میشه.. برو جوجه.. برو مراقب خودتم باش.. منم همینجام جایی نمیرم. بووووسسسسسسسسس گنده.


خروسس
ساعت16:16---13 مهر 1394
اوهووووووععععع

نگینsj بیا تو آشپزخونه کارت دارم





مرخککککک او ساطور منو بیار لازمش دارم













یااااااااااااااا تو ب چ حقی مرخک منو میخوای بغل کنیییییی؟ هااااااااااان؟

بزنم لت و پارت کنم؟ اون ساطور من چی شددددددد؟





هاااااااان؟


پاسخ:خروسسم کیپ کالم اند جاست هاگ می اوکی؟؟؟؟ ای جاست وانت یو.. نات انی بادی الس.. اوکی؟؟ سوو کام هییر بیبی جوجه اس.. شکر خورد.. شوما کوتا بیا.. بابا خیر سرم ننه اشم خووو... شوما یه قلپ کیومین بخور نفست جا بیاد.. بعدن به خدمت جوجه میرسیم.


sara
ساعت14:43---13 مهر 1394
سلام خوش اومدی اخجووون اومدی.دلم واس نویسنده ابنبات تلخ تنگ میشه.اکسیرجوانی چی مشه؟عشق میراهی مرسی ازت وهمه نوییسنده ها
پاسخ: سلامم عشققممم... خخخ دلت تنگ شده بود برام نه؟؟؟ میدونم کککک.. چقد من خودمو تحویل میگیرم اخه. منم دلم برا پیشیم تنگ میشه ولی براش دعا کنیم که تو درسش موفق باشه.. اینجوری بهتره.. اکسیر جوانی فعلا منتظرش نباشین چون نویسنده اش مثل پیشی کنکوریه و فعلا نیست. عشق میرا هم به زودی تکلیفش معلوم میشه. مرسی از تو که به فکری عشششششقم.. نویسنده ها هم موتوشکرن... بوس رو لپات جوجه


هستی
ساعت10:29---13 مهر 1394
سلاممممممممممممممم فرشته ی من خوبی
نمیدونم اولین پیام ماله منه یا نه اما دلم برات تنگیده بود اینجا هرچند تو تل و اینستا حرف زدیم ولی خو نبودت اینجا کاملا مشخصه وقتی نیستی فن کلاب یه چیز بزرگ کم داره اونم یه مامیه دلسوزه
فرشته میدونی که خیلی اجی میخوادت هوم؟
پس اول از همه مراقب خودت باش خوب همونطور که تو نگران درس و دانشگاه و زندگیه جوجه هاتی منم نگران تو و بقیه ام خوب
میدونم مثه همیشه اینجا رو سرپا نگه میداری و با تمام کم و کاستی ها و نا ملایمتی ها و بی معرفتی ها بازم ادامه میدی اخه میدونی تو فرشته ای کم کسی نیستی که هوم
خوب زیادی حرف زدم دوست دارم فقط اومدم به سر بزنم و بگم هنوزم هستم باهاتون باشه
به خدا میسپارمت
پاسخ: اجیییییییییییییییییییییییییییییییی... جوووم دلمی خوو.. دل منم برات تنگولیده بود.. خخخ.. نگو اجی.. من خیلی هم دلسوز نیستم که... فقط یه ذره یه اپسیلون.. خلم...کککککککککک.. عاشقتم بخدا. اجی میدونی جات کجاست دیگه؟؟؟ رو بطن چپم لحاف تشک برات پهن کردم... تخت بگیر بخواب. *_* ای جوونمم نگرانیتو قوربون اجی.. دردت به سرم اجی.. تو هم مراقب خودت باش ها.. من یه اجی هستی بیشتر ندارم... حالمم خوبه.. نگرانم نباش.. پوستم کلفته.. اجی فرشته ات.. به خاطر دل خودشم که شده .. دلش نمیاد اینجارو به حال خودش ول کنه و بره.. من فدای دلت بشم که اینقد خوبی و هوامو داری.. اجی تو طومار بنویسس. من همشو با جون و دلم میخونم.. همیشه باش آجی.. میدونی که بهت نیاز داریم.. باشی حس میکنم یه تکیه گاه دارم. از ته دلم ممنونم که هستی تا غر غرامو بشنوی.. بیانه اگه گاهی اذیتت میکنم. دوووسسسسسسسسسسسسسسست دارم زیاد مراقب خودت باش ^_^


خروس
ساعت9:15---13 مهر 1394
تو خیلی.....بیجا میکنی در ملا عام تقاضای بغل میکنی


بزنم شتکت کنم؟


بندازمت تو قفس نزارم آزادانه بگردی و قدقد کنی؟





مگه من مردم که تو درخواست بغل از بقیه میکنی








عرررررررررر








آقا هر کی اومد اینجا داوطلب شد خودم میزنم لت و پارش میکنم گفته باشم








والاااااا


مرخک مال خودمه به هیچکسم نمیدمش حتی جوجه هاش








والااااااااااا








حالا بیا بقلم ببینم مرغک تخم طلا


بیا ی بوس بده دلم تنگ شده بود


تا یکم رفع دلتنگی کنم بعد میریم تو اتاق در رو هم قفل میکنیم یکم برام از سفرت تعریف کنی








خخخخخخخخخخخخخ



پاسخ: کی؟ من؟؟ نهههههه... اشتباه شده حتما.. خرووسسسسس ... من نبودم که.. دستم بود تقصیر استینم بود.. استین ماله کتم بود.. کتم ماله بابام بود.. در نتیجه تقصیر بابام بود :| خیلی شیک انداختم گردن بابام :||| دور از جون خروسسم.. ایشالا سایه کاکلت تا همیشه بالا سر من و جوجه ها باشه... ^_^ کنترل یور سلف بیبی.. ایم فور یو.. دونت ووری... یااا جوجه های تو هم هستن خووو :||| میخوای کبابشون کنی؟؟؟ بخخخلللللللللللللللل گنده با بوس تف تفی ( خیره شدن در چشمای شهلایی خروس خوش صدام) خخرووووووووووووس خروووووووووووووسم کاکل طلام... خروووووس خوش خط و خال من @_@ سفر بدون تو هیچ صفایی نداره.. هیچی T_T در قفله دیگه نه؟؟؟؟ کککککک یه چرخ بزن خروسم ^-^


bita
ساعت1:40---13 مهر 1394
سلام
اول از فیک خودت شرو میکنم....دقیقا روز 40 مادربزرگم باید 4قسمت آپ کنی؟....ادمو مجبور میکنی وسط مراسم فیک بخونه
آقا عشق کافی نیست جای خوبش تازه رسیده بود....ولی اشکالی نداره.نی نی مهم تره
عشق میرا هم حیف شد.کاش جداقل میشد فهمید مین اخرش میمیره یا نه
پاسخ: سلام عشقم. اوه.. بیانه.. تسلیت جوجه.. ایشالا غم اخرت باشه.. بیا بخخخلللللللل مامی. خوب فرداش بخون :|||| اوه میاد نگرانم ایشالا.. زود برمگیرده.. دعا کنین نی نی اش دختر باش.. من عششق دخترم.. چیه خوب نوه دختری دوست دارم.کککک راستشو بگم؟؟؟ اخر عشق میرا غم انگیزه.. دیگه خودت تهشو بفهم :|| بیانه


نگینsj
ساعت1:05---13 مهر 1394
اول اینکه...داوطلب من...من...من.من بغل...بغغغلللل:فقط منو بغل کن
دوما که من اسمان مشکیو اپ کردم....سوما اینکه روزای اپ منو بکن فقط پنج شنبه بی زحمت...دیگه میدونی دیگه...خوابگاهم
بعد ...دیگه چی؟؟؟.....یادم رف.....
هیچی باو.....یادم اومد میگم
پاسخ: :||| اگه بغلت کنم.. جواب اون خروس بی اعصابو کی میخواد بده؟؟؟ میخوای کبابت کنه بزنه به سیخ؟؟؟؟ باور کن ازش بر میاد -__- دست گلت درد نکنه.. چشم رو چشمم.. بلی که میدونم.. جوجه ترم بوقیی... کککککک ^_^


شیمین
ساعت1:02---13 مهر 1394
ببخشید فصل بعدی اکسیر جوانی ورسوایی چه زمانی اپ میشه؟
مامی: خدا ببخه عقم. سانی فعلا نیست.. خوب اونم کنکوریه و باید درس بخونه.. گوشیش هم مصادره شد.. وضعیتش شبیه پیشیه.. پس میگم که حالا حالا منتظرش نباشین.. خوب؟؟ مرسیی و ببخشید. رسوایی هم از هفته دیگه آپ میشه ایشالا..شادی ایز کامینگگگ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


دسته بندی : <-CategoryName->
برچسب‌ها:

 

آخرین مطالب

» ادرس جدید ( 1394/08/24 )
» عشق کافی نیست 26 ( 1394/08/22 )
» اسمان مشکی_فصل دوم_پارت11 ( 1394/08/22 )
» TRUST-PART-17 ( 1394/08/21 )
» فرشته ی سیاه 15 ( 1394/08/20 )
» ماه شب چهاردهم پارت 27 ( 1394/08/19 )
» اطلاعیه ( 1394/08/18 )
» فرشته ی سیاه 14 ( 1394/08/18 )
» عشق کافی نیست 25 ( 1394/08/15 )
» TRUST-PART-16 ( 1394/08/14 )
» فرشته ی سیاه 13 ( 1394/08/14 )
» Autumn couple ( 1394/08/12 )
» A million pieces kyumin ver ( 1394/08/11 )
» عشق کافی نیست 24 ( 1394/08/11 )
» فرشته ی سیاه 12 ( 1394/08/10 )
» اسمان مشکی2_پارت10 ( 1394/08/08 )
» مسابقه بهترین طنز آبی ( 1394/08/08 )
» TRUST-PART-15 ( 1394/08/07 )
» خطوط سرنوشت پارت یازدهم ( 1394/08/07 )
» فرشته ی سیاه 11 ( 1394/08/06 )
 
 
  • کد نمایش افراد آنلاین